Pleasure Seller Project HistoryActorsTeaserGalleryBehind the sceneFull movie

History


Pleasure Seller - Animal Instinct

Produkcja zaczęła się w grudniu 2012r. Scenariusz i charakteryzacja zostały stworzone przez Monikę Skalak, która wniosła powiew świeżości, którego ciężko szukać u innych fotografików. Zdjęcia owiały nowopowstały świat Wildcat bajkowym oniryzmem, a postaciom nadały kształt i życie. Dzięki uprzejmości właściciela Salonu Claudius Hair Treser Team w Krakowie mieliśmy idealne miejsce do stworzenia naszej produkcji. Darkroom okazał się strzałem w dziesiątkę a dzięki rewelacyjnemu makijażowi, którym zajęła się Gosia Nalewajska i profesjonalnej stylizacji włosów Klaudiusza, projekt nabrał rozmyślnego charakteru. Tym razem , w role gościnnych postaci wcielili się Joanna Zielińska, Klaudiusz Iciek i krakowski piercer Mateusz Biesiada. Całość została uchwycona kamerą, za którą stał Michał Grzywacz.

Główną postacią kampanii jest Pleasure Seller, tajemniczy biznesmen podróżujący do różnych światów. Celem jego podróży zawsze będzie pokazanie przyjemności czerpanej z bólu przekłuwania i dotyku stali.

Epizod pierwszy - Animal Instinct, opowiada o przemianie, odkrywaniu przyjemności i procesie przekłuwania ciała jako akcie uwolnienia swoich wewnętrznych zahamowań.
Postacie pochodzące z niczym nieskrępowanego świata - ćma, wąż i kot, uświadamiają nam, że dominującą częścią naszej egzystencji są instynkty zwierzęce , głęboko skrywane w naszej podświadomości, a walka z nimi to z góry przegrana rozgrywka.
Uosobieniem przemiany jest Arystokrata. Pleasure Seller ukazuje mu nowy rodzaj doznań i ekstazy. Aktem uwolnienia jest moment kolczykowania. Od tej chwili Arystokrata jest częścią świata przyjemności, nowego świata Wildcat…

Postać Pleasure Seller w przyszłych epizodach zawsze będzie stać na pograniczu. Będzie przeistaczać, odmieniać i wprowadzać do świata bodypiercingu. Dzięki współpracy z kreatywnymi osobami projekt nabrał rozpędu. Szukaliśmy osób, które oprócz zaangażowania, potrafią wnieść w historię Pleasure Seller’a przebłysk swojej pasji , doświadczenia i talentu. Mówiąc o kolczykowaniu nie chcemy zamykać się w sztywnych ramach, ograniczać do jednej tematyki. Do współpracy przy kolejnych epizodach zostały zaproszone osoby z różnych środowisk. Tak, aby połączyć piercing z innymi dziedzinami sztuki. Zobaczymy nie tylko osoby związane z sceną tatuażu i kolczykowania, lecz także ludzi, związanych z modą, pisarstwem i muzyką. Planujemy eventy łączące kreatywność wszelakiej maści, pokazujące, że piercing jest sposobem na ukazanie swojej indywidualności, a w połączeniu z odrobiną fantazji, może być sposobem na życie.

Pleasure Seller to fuzja, przenikanie światów, zarówno w kampanii reklamowej jak i rzeczywistości.




Pleasure Seller - Animal Instinct

The production began in December 2012. The scenario and make-up were created by Monika Skalak; her work was like a breath of fresh air and had quality which was difficult to find among other photographers. The photographs gave a fable-like oneiric feel to the new world of Wildcat and they brought the characters to life. We had an ideal place for our production thanks to the courtesy of the owner of Claudius Hair Treser Team hair salon in Cracow. The Darkroom was perfect and the outstanding make-up by Gosia Nalewajska and the professional hair styling by Klaudiusz made the project unique. Joanna Zielińska, Klaudiusz Iciek and Mateusz Biesiada, who is a piercer from Cracow, performed as the guest characters. The project was filmed by Michał Grzywacz.

The Pleasure Seller is the main character of the campaign; he is a mysterious businessman who travels to different worlds. The aim of his journey will always be connected with presenting the pleasures of body piercing and the touch of steel.

The first episode, Animal Instinct, tells about a transformation, discovering pleasure and the process of piercing which is understood as an act of freeing oneself from inhibitions.
The characters that come from an unreserved world, the moth, snake and the cat, make us realize that animal instincts are a dominating part of our existence; they are deeply hidden in our sub-consciousnesses and fighting them is futile.
The Aristocrat is the embodiment of the transformation. The Pleasure Seller shows him new pleasures and ecstasies. Body piercing is the act of freeing oneself. From that moment the Aristocrat becomes one with the world of pleasure, the new world of Wildcat ...

The character of the Pleasure Seller will always be on the borderline. He will transform, change and introduce to the world of body piercing. The project expanded thanks to the co-operation with creative people. We were looking for people who, apart from their commitment, could show a glimpse of their passion, experience and talent. We do not want to restrict ourselves to one subject when talking about body piercing. Various people were invited to work with us on the upcoming episodes. We want to combine piercing with other arts. We will not only meet people who are a part of the tattoo and piercing scene but also people who are associated with fashion, literature and music. We want to organise events that will combine different types of creativity; we want to show that piercing is a method for presenting one`s individuality which, with some imagination, may become one`s way of life.

The Pleasure Seller is a fusion, a merging of worlds which occurs both in the advertising campaign and in the reality.